10 védőnői jótanács a könnyebb terhességért!

Sok ülés terhesség alatt

Különleges hónapok következnek, amikor a gyermekvárás öröme és gondjai mellett a kismamának a régi élete, tevékenysége is folytatódik. A legtöbben szeretnének várandósan is dolgozni, de bizonyos helyzetekben, munkakörökben ez nem ajánlott.

Terhesség és munkahely - Hogyan vigyázzon az egészségére? Tudja meg, hogyan küzdhet sok ülés terhesség alatt a terhességi tünetekkel, és maradhat egészséges úgy, hogy a munkáját is elvégzi. A legtöbb nő a terhesség alatt is dolgozik.

Ugyanakkor a várandósság újabb kihívást jelent a munkahelyen.

Milyen munkakörökben tilos a munkavégzés terhesen? - HRDoktor

Ahhoz, hogy egészséges és a munkájában is produktív legyen, tudnia kell, hogyan enyhíthet a terhességgel járó kellemetlen tüneteken, és mikor jelenthet munkája veszélyt a terhességére. Hirdetés Enyhítse a hányingert, hányást Noha a köztudatban reggeli rosszullétként szerepel, a terhességi émelygés a nap bármely szakában jelentkezhet.

A munkahelyi hányingert az alábbi módszerekkel enyhítheti: Kiégés burnout - teszt A kiégés- burnout szindróma egy tünetegyüttes, amely hosszútávú fokozott érzelmi megterhelés, kedvezőtlen stresszhatások következtében létrejövő fizikai-érzelmi-mentális kimerülés. Töltse ki tesztünket, és állapítsa meg, szenved-e hasonló problémától!

Kerüljön minden olyan helyzetet, mely fokozhatja émelygését! Nassoljon gyakran — Egy pár darab keksz vagy egyéb ropogtatni való életmentő lehet, mikor rátör Önre a hányinger. Mindig legyen a fiókjában egy kis egészséges nassolnivaló. A gyömbéres tea szintén segíthet a hányinger enyhítésében. Fogyasszon sok folyadékot!

  1. Hasznos zöldségek és gyümölcsök prosztatitis
  2. Milanovich Domi Keresztury Tibor: Ha érdekel ez a pokoljárás, végig kell velem jönnöd a könyvben Amikor kiderül, hogy gyereket várunk, az is kiderül, hogy a következő hónapokban egy csomó mindentől el leszünk tiltva.
  3. 10 védőnői jótanács a könnyebb terhességért!

Tartson vizes palackot az asztalán, és mindig vigye magával, ha esetleg hosszabb időre el kell hagynia azt. Folyamatosan kortyolgasson belőle a nap folyamán. Ne rohanjon reggel! A rohanás csak súlyosbítja a hányingert.

A fáradtság kezelése A terhesség megterheli a szervezetet, és a kismamák különösen az első és az utolsó trimeszterben fáradékonyabbak. Mivel a munkahelyén nem valószínű, hogy pihenésre lenne lehetősége, az alábbi tippek segíthetnek a sok ülés terhesség alatt ellen: Fogyasszon vasban és proteinben gazdag ételeket.

A fáradtság a vashiányos anémia tünete lehet, amin azonban megfelelő étrenddel segíthet. Válasszon vörös húst, baromfit, zöld színű leveles zöldséget, teljes kiőrlésű gabonát és dióféléket.

Mit ne csinálj, ha terhes vagy?

Gyakrabban tartson rövid szünetet — Ha feláll és tesz egy rövid sétát az irodában, az segíti a felfrissülésben. Segíthet, ha néhány percre lehunyja a szemét, és felrakja egy székre a lábát. Fogja vissza a tennivalókat! Ha kissé visszavesz a tempóból, azzal több pihenéshez juttatja a szervezetét.

  • Mit ne csinálj, ha terhes vagy? - Dívány
  • Sok nőt érint, főleg a terhesség első három hónapjában.
  • Terhesség és munkahely - Hogyan vigyázzon az egészségére?

Kérjen meg valakit, hogy vásároljon be Ön helyett, segítsen a takarításban vagy a kert rendbetételben. Továbbra is mozogjon!

Annak ellenére, hogy talán a testedzés az utolsó, ami most a fejében megfordul, ne hagyja azt abba! A fizikai aktivitás segít növelni az energiaszintjét, különösen akkor, ha egész nap egy íróasztal mellett ül.

Sétáljon egyet munka után, vagy csatlakozzon egy kismama torna csoporthoz. Tornázzon mindaddig, míg azt orvosa engedélyezi. Feküdjön le korán!

Amit a legtöbb terhes nő rosszul csinál! - Babadoktor

Legalább órát aludjon minden este. Ha a bal oldalán alszik, az javítja a véráramot és segít megelőzni a feldagadást. Ha párnát helyez a lábai közé és a hasa alá, azzal növelheti a kényelmét. Kényelem A terhesség előrehaladtával az olyan mindennapi tevékenységek, mint az ülés, állás is kényelmetlenné válhatnak.

Ülés, állás

Ha óránként mozog pár percet, azzal lazíthat az izmain, és megakadályozza a láb duzzanatát is. Próbálja ki az alábbiakat: Ülés — Az állítható kartámaszok, a kényelmes szék, vagy a hát mögé helyezett párna kényelmesebbé teszik az ülést.

Amennyiben a széke háttámlája nem állítható, támassza meg derekát kispárnával.

sok ülés terhesség alatt

Állás — A hosszan tartó, egyhelyben állás lábfájáshoz, szédüléshez vezethet, emellett a hát is megfájdul tőle. Amennyiben hosszú ideig kell állnia, egyik lábát helyezze egy alacsony sámlira, vagy más lábtartóra, pl.

Utazás a terhesség alatt: mire figyeljünk és mi az, amit feltétlenül kerüljünk?

Cserélje gyakran a lábait, és tartson gyakran szünetet. Viseljen kényelmes cipőt, mely jól tartja a bokát. Hajolás, emelés — Megfelelő testtartással kímélheti a hátát.

Csupa hasznos

Térdből hajoljon, ne derékból! A felemelt tárgyat tartsa közel a testhez, és lábból emeljen, ne derékból!

Emelés közben ne hajlítsa a testét, illetve nehéz tárgyak esetében kérjen segítséget! Stresszkezelés A munkahelyi stressz egy bizonyos fokig arra inspirál, hogy kreatívabbak és hatékonyabbak legyünk, ugyanakkor energiát von el Öntől és a babától.

A munkahelyi stressz csökkentése érdekében kövesse az alábbi tanácsainkat! Tartsa kezében az irányítást! Készítsen fontossági listát a napi elvégzendő teendőkről.

sok ülés terhesség alatt

Beszélje ki magából! Ossza meg az Önt ért frusztrációkat egy munkatárssal vagy barátaival, szeretteivel. Gyakoroljon olyan relaxációs technikákat, mint a légző gyakorlatok, vagy képzelje magát egy csöndes, nyugodt helyre. Javasolt a kismama jóga is, mindaddig, míg orvosa engedélyezi azt.

sok ülés terhesség alatt

Tartsa be a megfelelő óvintézkedéseket Bizonyos munkakörülmények növelik a terhességi komplikációk, vagy a koraszülés kialakulásának kockázatát. Ezek a következők: Káros anyagoknak való kitettség.

  • Egész nap csak ülök
  • Egyéb kérdések Népszerű témák: Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Terhesség » Sok üléstől keményedhet a has?
  • Sok üléstől keményedhet a has?